1402-09-19 14:11
426
0
87826
استاندار گلستان:

وحدت ملت ایران انسجام جبهه کفر را به هم ریخت

استاندار گلستان با اشاره به اینکه مردم در همه صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، دشمن را مایوس کردند، گفت: وحدت ملت ایران انسجام جبهه کفر را به هم ریخت.

علی‌محمد زنگانه امروز در گفتگو با خبرنگار «گلستان ما» در تشریح شکست‌های پی در پی امپراطوری دروغ اظهار کرد: تمام جبهه کفر در اغتشاشات سال گذشته متحد و منسجم شده بودند تا تمام قد در برابر انقلاب اسلامی بایستند اما هوشیاری مردم و بصیرت آنها تمام نقشه‌های دشمن را با شکست مواجه کرد.

وی با اشاره به صحنه‌گردانی برخی منافقین علیه انقلاب اسلامی افزود: دشمنان نقشه‌های هدفمندی برای جمهوری اسلامی طراحی کرده بودند تا همه آنها را در کف خیابان اجرا کنند، اموال عمومی را تخریب و به آتش کشیدند شواهدی هم وجود دارد برخی سفارتخانه‌ها صحنه‌گردان ماجرا بودند و رد پای شبکه‌های جاسوسی هم عیان شد.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه ترفندهای دشمن برای بی‌اعتمادی ملت ایران جواب نداد، تصریح کرد: جریان استکبار و سلطه امروز در قالب صهیونیست‌های متجاوز به حقوق ملت‌ها و در قالب صهیونیسم مسیحی که یک پیوند استراتژیک را ایجاد کردند زمانی دست از سر مسلمانان بر می‌دارند که مردم دست از اعتقادات خود بردارند.

زنگانه با اشاره به اینکه گلستان رنگین کمان اقوام‌ و پایتخت وحدت محسوب می‌شود، گفت: اتحاد و همدلی بین شیعه و سنی باعث شد تا دشمن دوباره مایوس شود، این مسیر بیش از گذشته با همت علمای شیعه و سنی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه وحدت عامل خنثی شدن حربه‌های دشمن است، ابراز کرد: دشمن زمانی که می‌بیند انسجام داخلی وجود دارد نمی‌تواند نقشه‌های شوم خود را پیاده کند لذا با ایجاد اختلاف دست به فتنه‌های متعدد می‌زند.

زنگانه با اشاره به اینکه مردم در همه صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، دشمن را مایوس کردند، گفت: وحدت ملت ایران انسجام جبهه کفر را همواره به هم ریخته است.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.